مشاوره در تجهیز آزمایشگاه

خانه > مشاوره در تجهیز آزمایشگاه

مشاوره در تجهیز آزمایشگاه

انتخاب دستگاه مناسب برای پژوهش و انجام امور تحقیقاتی، یکی از تاثیرگذار ترین تصمیمات در تجهیز یک آزمایشگاه است. بهترین انتخاب وقتی است که عملکرد دستگاه دقیقا مشابه انتظار شما از آن دستگاه باشد به طوری که نه عملکرد ضعیفی داشته باشد و نه برای مشخصات اضافه و بدون استفاده، مشمول هزینه اضافه شوید. لذا مجموعه امرسل، با نیروهای مجرب و متخصص در مشخصات فنی و عملکرد دستگاه های آزمایشگاهی، به شما کمک خواهند کرد بهترین انتخاب را داشته باشید.

به منظور مشاوره در خرید دستگاه، آشنایی با عملکرد و مشخصات فنی دستگاه ها، نحوه تجهیز، شرایط مناسب آزمایشگاه، استانداردهای یک آزمایشگاه برای تجهیز و هر گونه سوالی که در این زمینه دارید، با همکاران ما در قسمت مشاوره تجهیز، تماس بگیرید.

 

اگر در خرید بین دو یا چند دستگاه دچار تردید شده اید، یا نمی‌دانید چه دستگاهی برای کاربرد مورد نظر شما مناسب است، حتما از مشاوران ما در امرسل به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی بگیرید.

شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان با تجهیزاتی آشنا شوید که بهترین انتخاب برای شما بوده و کمترین هزینه را بر شرکت شما تحمیل خواهد کرد.

قطعا فقط عملکرد دستگاه کافی نبوده و کیفیت قطعات دستگاه و پشتیبانی شرکت فروشنده بعد از فروش نیز از پارامترهای مهم است که باید در خرید مورد توجه قرار دهید. همکاران ما در امرسل با بیش از 10 سال سابقه فروش بیش از 1000 دستگاه با برندهای مختلف، به شما شرکت هایی را معرفی خواهند کرد که بهترین خدمات را به مشتری خواهند داد و شما کمترین دغدغه را برای خدمات پس از فروش داشته باشید.

با ما تماس بگیرید

جهت مشاوره برای تجهیز آزمایشگاه خود همین امروز با ما تماس بگیرید