سفارشات خود را برای  بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

مجله اینترنتی

خانه > مجله اینترنتی

سوالات متداول

در این بخش می توانید سوالات متداولی که توسط مشتریان و مخاطبان فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی امرسل پرسیده می شود را مشاهده نمائید. مشاهده این پرسش و پاسخ ها موجب پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد شد. پیشنهاد می کنیم همه این سوال و جواب را مطالعه فرمائید. ممکن است سوالی در حال حاضر برای شما مهم نباشد اما در حین کار با نرم افزار نیاز به پاسخ آن داشته باشید.

وجود بخش پرسش و پاسخ به این مفهوم نیست که سایر روش های پشتیبانی در دستور کار ما قرار نمی گیرد.

  • شما می توانید مستقیما با پشتیبانی فروشگاه امرسل تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید.
  • شما می توانید با ارسال ایمیل از خدمات پشتیبانی ما استفاده کنید.
  • شما می توانید با تماس تلفنی و ایمیل سوالات مالی و قراردادی را از بخش بازرگانی ما بپرسید.
  • شما می توانید از شبکه اجتماعی و آموزش های حضوری و غیرحضوری ما استفاده کنید.

اطلاعات خرید کالا

همه افراد بصورت شخصی یا به نمایندگی از مراکز علمی و صنعتی می توانند سفارش خود از طریق سامانه فروش آنلاین در سایت یا از طریق تماس با کارشناسان فروش و یا ارسال پیامک ثبت نمایند. بطور معمول مشتریان مراحل زیر را از مرحله انتخاب تا تحویل دستگاه طی می نمایند:

  1. انتخاب دستگاه و ثبت درخواست
  2. ارسال پیش فاکتور از سوی امرسل به مشتری
  3. مهرو امضا کردن پیش فاکتوراز سوی خریدار
  4. پرداخت هزینه دستگاه و ارسال فیش واریزی توسط خریدار
  5. ارسال دستگاه به همراه  فاکتور رسمی از سوی امرسل به مشتری

با توجه به شرایط برگه گارانتی درصورت بروز مشکل دستگاه پس از اعلام خریدار و ایجاد هماهنگی های لازم توسط کارشناسان امرسل مراحل مرجوعی خدمتتان اعلام شود.

با توجه به شرایط برگه گارانتی درصورت بروز مشکل دستگاه پس از اعلام خریدار و ایجاد هماهنگی های لازم توسط کارشناسان امرسل مراحل مرجوعی خدمتتان اعلام شود.

خیر- در زمان سفارش نهایی و بعد از مهر و امضا کردن پیش فاکتور، هزینه باید واریز شود که مراحل سفارش دستگاه صورت گیرد.

باید پیش فاکتور را مهر و امضا نمایید و به علاوه فیش واریزی خود برای شرکت ارسال شود و تمامی اطلاعات رسمی خود را ارسال نمایید تا بالافاصله با ارسال دستگاه، فاکتور رسمی برایتان ارسال شود.

برای اطلاع از وضعیت سفارش به قسمت سبد خرید رفته و نوع وضعیت را میتوان مشاهده کرد.

  • خرید موقت به منزله این هست که شما محصول مورد نظر خود را در سبد کالا قرارداده اید.
  • خرید نهایی به منزله این هست که شما پیش فاکتور خود را مهر و امضا کرده اید و دستگاه سفارش داده شده ست.
  • در حال تولید به منزله این هست که محصول در حال تولید هست و در تاریخ اعلام شده نهایی خواهد شد.
  • ارسال مرسوله به منزله ارسال دستگاه توسط امرسل می باشد.

در صورت خرید با تعداد بالای 2 عدد ، تخفیف متناسب با دستگاه اعلام میشود.

بله ، قبل از ارسال دستگاه با شما تماس گرفته میشود و هر نوع ارسالی مدنظر شما باشد در نظر گرفته میشود.

به شماره حساب شرکت یا از طریق درگاه پرداخت یا از طریق واریزی بانکی می توانید واریز کنید. در هر دو صورت فیش واریزی را برای قسمت فروش شرکت بفرستید که مراحل سفارش دستگاه پیش برود.

بله ، اگر شما دانشگاهی هستید می توانید از 10 تا 40 درصد حمایت بسته به سطح دستگاه مدنظر شما از صندوق معاونت علم و فناوری بگیرید و اگر آموزش و پرورشی هستید می توانید برای تمامی دستگاه ها 40 درصد حمایت از صندوق معاونت علم و فناوری دریافت نمایید. لازم به ذکر است این حمایت تنها به دستگاه ها ی ساخت شرکتهای داخلی کشور تعلق می گیرد

در صورت تمایل ، نام و نام خانواگی به انضمام شماره کدملی خریدار را برای ما به شماره 09219571653 پیامک یا واتس اپ  نمایید.

اطلاعات ارسال کالا

هزینه ارسال برعهده خریدار هست و هزینه پس کرایه می شود.

در صورت شکننده و حساس نبودن دستگاه، باربری مقرون به صرفه تر ست.

زمان تحویل بستگی به نوع دستگاه و زمان تولید دستگاه دارد. زمان تقریبی در پیش فاکتور اعلام می شود.

بله ولی بصورت تقریبی چون زمان ارسال قیمت هزینه دقیق مشخص میشود.

سبد خرید
اینستاگرام واتس آپ واتس آپ
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من